poniedziałek, 11 marca 2013

Szydełkowe poduszki

Poduszki na szydełku z akrylu w kolorze ecru. Wszystkie są dwustronne tzn. przód i tył jednakowo wydziergany. Każda zawiązywana na dwa szydełkowe sznureczki co umożliwia proste ściągnięcie poszewek do prania. Poduszki o wymiarach: cztery kwadratowe 40cm/40cm; dwie okrągłe o śr. 40cm i jedna prostokątna/wałek 20/40 cm. Poduszki mogą stanowić dekorację w każdej sypialni bądź salonie... Pierze się je ręcznie i suszy w stanie rozłożonym. Do zrobienia koronkowych poduszek kwadratowych wykorzystałam wzór na sweterek, który prezentowałam TUTAJ Pozostałe poduszki wykonałam w/g własnego pomysłu,tak by tworzyły w całości komplet...

9 komentarzy:

  1. Dziękuję, kupiłam 12 poduszek więc pewnie jeszcze powstaną następne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne poduchy :) Chyba będe musiała cię kiedyś odwiedzić i pooglądać Twoje cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Kasiu. Jasne...zapraszam nawet z szydełkiem- zorganizujemy spotkanie robótkowe...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Joluniu cudowne !!!Ja się do Ciebie wyprowdzam ;)
    Pozdrawiam i podziwiam !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu dziękuję bardzo...zapraszam, pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Grzebyczku, a bedzie jakis kursik na zrobienie takich kwadratowych poduszek?????
    Do milego spotkania na FB!!!
    Zapraszam na moj raczkujacy blog! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,...większość moich prac powstaje w/g własnych pomysłów z wykorzystaniem wzorów znalezionych tu i tam i podglądania różnych ciekawych prac...dlatego trudno tu o schemacik..., lubię tworzyć komplety i kombinować ale nie zapisuję tego co powstaje...sory,pozdrawiam Jola.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń