wtorek, 26 sierpnia 2014

Czas na porządki....

Tak właśnie postanowiłam troszeczkę uporządkować swój blog...Chcę pokazać zaległe zdjęcia z ogrodu... mam sporo prac z ostatniego okresu, które jeszcze nie doczekały się fotek i nie były pokazane...tym wpisem mam nadzieję, że się zmotywuję i zmobilizuję do ich pokazania...hahahha. ...ale i odnalazłam zdjęcia dzierganek zrobionych przed laty, a tam kilkadziesiąt zdjęć obrusów, serwetek i różnych ubrań i szatek. Część z nich już pokazywałam przy zakładaniu bloga ale były to wpisy chaotyczne i przypadkowe. A teraz chcę je posegregować i na nowo rozmieścić...Do niektórych może uda się odnaleźć wzory, z jakich korzystałam... A zatem proszę o wyrozumiałość, ponieważ wpisy mogą się powtarzać, a na blogu może panować chaos...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz