piątek, 12 kwietnia 2013

Wzór , z którego dziergałam firanki

Ponieważ ogromnym zainteresowaniem cieszą się moje firanki do kuchni... spełniłam Waszą prośbę i odnalazłam wzór na bluzeczkę, który znalezłam gdzieś w necie... chyba na jakimś chińskim forum...? Ten właśnie wzorek wykorzystałam do wydziergania FIRAN ECRU, tutaj FIRAN BIAŁYCH i jeszcze ZAZDROSTEK DO KUCHNI
W oryginale widać , że ananaski schodzą się do środka tworząc szpic - Ja zmodyfikowałam sobie wzór metodą prób i błędów tak , by ananaski rozchodziły się od środka i tworzyły dłuższe boki. Wersja białej firany różni się od firany ecru wielkością ozdobnego wycięcia. W wersji ecru wycięcie jest duże na osiem "stopni" ananasów , a w wersji białej wycięcie jest malutkie na trzy "stopnie" ananasów;
Zapraszam... TUTAJ INNE MOJE FIRANY

20 komentarzy:

  1. Witaj! Trafiłam do Ciebie z Maranciaków. Obejrzalam z wypiekami na twarzy cały bog. Piękne prace, staranne dopracowane. Jestem pod wielkim wrażeniem Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję... lubię tworzyć różne rzeczy - dziergam ,przerabiam stare na nowe, tworzę i pielęgnuję swój ogród - ...staram się...- dziękuję i zapraszam ponownie. Pozdrawiam Jola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Firaneczka przepiękna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe rękodzieła ,świetnie prowadzony blog -skorzystałam ze wzoru na firaneczki do kuchni
    pozdrawiam
    dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i zapraszam do odwiedzania mojego bloga...a firaneczki ...warto wydziergać ...każdy szydełkowy wzór możemy wykorzystać na firanki...polecam efekt powala...pozdrawiam

      Usuń
  5. Przepiękne prace takich rzeczy szukam.
    Prosze o wiadomość jak mogę niektóre prace kupić.
    Mój meil ewatiens@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam...jola1010@poczta.onet.pl pozdrawiam...

      Usuń
  6. same cudne rzeczy u Ciebie miły grzebyczku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i zapraszam...mam jeszcze wiele dawno wydzierganych prac do pokazania...

      Usuń
  7. Piękne firany w ananaski ,podobają mi się .:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Firany wyglądają bardzo dobrze, widać, że włożyła Pani w ich wykonanie mnóstwo pracy. Tego typu firanki idealnie sprawdzą się nie tylko w kuchni, ale również w pokoju dziennym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...właśnie tak...są już prawie lniane szydełkowe firany i zazdrostki w salonie...jeszcze chwilę i będzie pełna relacja... okien w gościnnym pokoju sporo... a i drzwi tarasowe wielkie...miałam problem z domówieniem lnu ... już troszeczkę zdobyłam chociaż nie jest to zadowalająca ilość... ale...wkrótce relacja z tego co udało się zrobić...

      Usuń
  10. Przepiękne te firany,zachorowałam na taką,i widze ją w stolowym pokoju,postaram się taką zrobić,nie wiem tylko na jakie nici się zdecydować.Powiedz proszę z jakich nici robilaś swoje.jeszcze raz gratuluję pieknych prac

    OdpowiedzUsuń
  11. Firanka śliczna, resztę pooglądam jeszcze kilka razy.Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń