piątek, 5 kwietnia 2013

Firanki do kuchni w kolorze ecru

Szydełkowe firanki do kuchni wydziergane na szydełku z bawełny. Jedna na okno 2 metrowe, druga na okno 1 m. Zawieszone na metalowy karnisz w kształcie rurki za pomocą ażurowego ozdobnego "tunelika". Są lekko przykrochmalone. Prosty wzór znaleziony gdzieś w necie... WZÓR TUTAJ wykończony popularnymi anaskami.Na wzór moich firanek ecru powstały kolejne, troszeczkę zmodyfikowane... FIRANKI BIAŁE i do kompletu do firanek w kuchni ZAZDROSTKI ECRU

33 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają! Pasowałyby mi do pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają,a jak mi by pasowały i do kuchni i do pokoju,oj by pasowały.Ile by kosztowała taka do kuchni,proszę mi podpowiedzieć.Ewa

      Usuń
    2. Witam... na cenę rzeczy dzierganych ręcznie wpływa wiele czynników... między innymi rodzaj, cena, grubość nici czy włóczki, wzór, wielkość robótki... a zatem zbyt mało szczegółów do takiej wyceny...Pozdrawiam Jola

      Usuń
  2. Mi też bardzo się podobają, są niespotykane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż usiadłam z wrażenia no przecudne

    OdpowiedzUsuń
  4. firaneczka marzenie nie jednej z nas ;) prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego ;)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne ! Przepiękny wzór :-)
    Zachwycająca firanka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna :) cudo:)

    http://mojerobotkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne firanki:))
    Pozdrawiam - Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajeczne!!Jesteś Artystką !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wszystkim za pozostawione komentarze...sprawiają ogromną przyjemność i dają wiele radości..., pozdrawiam,Jola.

      Usuń
  11. Ale cudne firaneczki - ślicznie dekorują okna !

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeeeejjjjj.... Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne.....a gdzie mozna taki wzor dostac?Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję, a po wzorek zapraszam do tematu Firanki

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuje bardzo za wzorek,jestem pod zachwytem Pani prac....jest czego pozazdroscic;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne są te twoje Firanki Grzebyczku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Dorotko na moim blogu, Dziękuję... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne firaneczki. Ależ u Ciebie jest pięknie i przytulnie! Jak do tej pory wydziergałam trochę serwetek i bieżników, ale marzą mi się własnoręcznie zrobione zazdrostki - ten wzór byłby idealny! serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. ...jeśli dziergasz i znasz podstawy szydełkowania nic wielkiego zrobić zazdrostki...sięgaj po wzorek i do dzieła...zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. She

    Piękne!!! oryginalne cudeńka :D gratulację zdolności manualnych!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna! długa trzeba nad taką pracować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...Tak się zastanawiam nad czasem...ale to chyba sprawa bardzo indywidualna i czas pracy zależy od własnych umiejętności...

      Usuń
  23. Grzebyczku szukałam wzoru na kocyk i wpadłam tu na chwilę i jestem zauroczona, coś pięknego. Zrób kobieto tutoriala bo nie przeżyję jak nie spróbuję takiej zrobić. Ja na szydełku dopiero raczkuję ale skoro umiem na drutach robić to i na szydełku dam radę:) Proszę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Grzebyczku szukałam wzoru na kocyk i wpadłam tu na chwilę i jestem zauroczona, coś pięknego. Zrób kobieto tutoriala bo nie przeżyję jak nie spróbuję takiej zrobić. Ja na szydełku dopiero raczkuję ale skoro umiem na drutach robić to i na szydełku dam radę:) Proszę!

    OdpowiedzUsuń