wtorek, 8 stycznia 2013

Zimowy komplecik

Szary kapturek-komin z uszkami i do kompletu rękawiczki z jednym palcem. Wydziergane na szydełku z ciepłego akrylu. Kapturek-komin zrobiłam metodą prób i błędów inspirując się fotką znalezioną w internecie. Robiłam z podwójnej nitki, dzięki czemu jest gruby i układa się tak jak chcemy. Można go nosić na dwa sposoby: na głowie jako kaptur i na szyi jako komin. A ponieważ w noszeniu odginało się zawinięcie na przodzie komina, więc zrobiłam z niego tunelik i wciągnęłam ozdobny sznurek wydziergany na szydełku. Zawiązany kapturek jeszcze bardziej chroni przed zimnem i wiatrem i dopasowuje się do każdego rozmiaru głowy...Rękawiczki z jednym palcem wydziergane również na szydełku stanowią komplecik do kapturka...

15 komentarzy:

  1. Fajne szaraczki :)))Pozdrowionka:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, a dziękuję pomysł podpatrzony w internecie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Superaśny komplet, na komin choruję od kiedy go zobaczyłam w necie, jednak nie bardzo wiem jak go zrobić i na razie gdzieś tam w planach ...
    Runa

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, ten mój jest bardzo prosto robiony, jak się dobrze przypatrzysz to i oczka można policzyć. Jeśli trzeba to podpowiem, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałam do Pani maila, proszę o odpowiedź. Paulina K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplet. Dodawała Pani oczka z tyłu??

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplet!!! Też go oglądam, podglądam w necie i ugryźć nie mogę :(. Jakie to oczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... te oczka to zwyczajne słupki...i półsłupki, pozdrawiam

      Usuń
  8. Witam!
    Czy mogę prosic o wskazówki wykonania tego jakże pięknego komina z czapką? Będę bardzo wdzięczna, gdyby mi Pani wysłała jakiś schemat. I napisała przy okazji na jaki to rozmiar. Chciałabym zrobic na ok 165cm wzrostu. Mój e-mail: magdalenaszelag0707@o2.pl
    Pozdrawiam, i z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam!Ja też się dołączam do w/w prośby.Podaję emeil: ewa_kl@wp.pl.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ...hmmmm... nie wiem jak mogę pomóc... chyba opisałam wszystko w poście...zastosowałam znaną u mnie "metodę prób i błędów" i nie posiadam schematu...do tego fotki w dużym przybliżeniu, więc widać ścieg i niemal liczbę oczek...dodatkowe opisy w komentarzach...projekt prosty i bardzo łatwy, więc wystarczą tylko podstawy szydełkowania...Nie rozumiem do czego tu wzrost... kapturek przecież na głowę??? ...a dzięki sznureczkowi dopasowuje się do niemal każdej głowy...sory ale nie wiem jak jeszcze mogę pomóc?...pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  11. witam chcialabym wiedziec ile wloczki Pani na ten szary kapturek przeznaczyla i jakim szydelkiem jaki nr.prosze o odpowiedz na maila barbara_chmiel@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. witam chcialabym wiedziec ile wloczki Pani na ten szary kapturek przeznaczyla i jakim szydelkiem jaki nr.prosze o odpowiedz na maila barbara_chmiel@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. ...trudna sprawa...nie pamiętam...

    OdpowiedzUsuń