piątek, 17 stycznia 2020

Kordonki nowosolskie z rabatem...

Z racji wielu Waszych odwiedzin mojego bloga i wielu polubień na FB oraz po wczorajszej lawinie pytań i komentarzy dotyczących kordonków nowosolskich mam dla Was fajną informację...
Zakupu tych kordonków i nie tylko... można dokonać przez stronę sklepu internetowego KORDONKI NOWOSOLSKIE
Wszelkie pytania można również kierować w wiadomości prywatnej na stronie FB lub pod dostępnym nr telefonu 697 069 690
Ale to nie wszystko... ponieważ mamy dla Was fajną i atrakcyjną ofertę przygotowaną przez sklep
Jeśli planujesz zakupy i chcesz uzyskać zniżkę na towar kupiony w sklepie internetowym w podsumowaniu zamówienia wpisz w okienku kod rabatowy hasło "grzebyczkowyswiat", a otrzymasz 5% RABATU na dokonane zakupy.
Jak pamiętacie moje pierwsze zamówienie było dość pokaźne...o nim pisałam TUTAJ...
O kolejnych zakupionych motkach pisałam TUTAJ...
Dzisiaj mam już spore doświadczenie w dzierganiu nowosolskimi kordonkami poliestrowymi, a co za tym idzie własną opinię i wyrobione zdanie...wkrótce podzielę się swoją ocena...
Zapraszam również do obejrzenia MOICH PRAC z tego kordonka, których wciąż przybywa... Wkrótce pokażę kolejne dzierganki, które czekają już tylko na na dopieszczenie...
A teraz serdecznie Was pozdrawiam i zapraszam do kolejnych odwiedzin Jola

13 komentarzy:

  1. Twoje prace są piękne, nowosolski pasuje do nich idealnie. Bardzo polubiłam tą nitkę uważam że do wyrobu dekoracji wnętrz jest najlepsza. Z niecierpliwością czekam co tym razem zaprezentujesz, boję się że to będą firany do salonu ;) Pozdrawiam i życzę dużo nowych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko dziękuję za miły wpis. Nowosolski poliestrowy zagościł w moim domu na stałe- ma wiele zalet. A co do kolejnych prezentacji... są różne rzeczy, firany do salonu też się dziergają ale na nie jeszcze trzeba trochę poczekać... Pozdrawiam Jola

      Usuń
  2. Jakoś słyszałam że ten kordonek nie wytrzymuje długo po praniu i dzisiaj zakupiłam swój Altin Basak. Ale widzę że masz takie duże szpule kordonka a Pani z kordonków nowosolskich mówiła mi, że takich dużych szpul nie sprzedają. No i bądź tu mądry:) Piękne prace tworzysz:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firankę z nowosolskiego mam już 6 lat i nie zmieniła wyglądu, Altin Basak po tym czasie wyblakł i niteczki zaczęły pękać w praniu. U mnie na firanki tylko nowosolski ;)

      Usuń
    2. Basiu- nie zgodzę się co do tego, że poliestrowy jest słaby...Przerobiłam w swoim życiu wiele tysięcy metrów różnych nici, sznurków, wełen i przędz... ten jest jednym z najmocniejszych jakie znam- bez porównania do żadnej bawełny.A do tego ma sporo innych zalet ale o tym opowiem w innym poście. A co do jakości to najlepiej przekonać się o niej samemu. Również miałam obawy, zakupiłam i od dawna nie kupiłam żadnych innych kordonków...
      Co do asortymentu to ja niestety nic nie podpowiem...wszelkie pytania trzeba zadawać u źródła- ja pytałam, czekałam i mam... Pozdrawiam Jola

      Usuń
    3. Irenko zgadzam się z Twoim wpisem... wiele moich "starszych" dzierganek ma słabe niteczki- pękają nawet przy delikatnym prasowaniu i zaczynają kończyć swój żywot, nie wspomnę o zmianie koloru...

      Usuń
    4. Dziękuję dziewczyny za podpowiedź. Możecie mi jeszcze podpowiedzieć grubość nici? Oni mają jakąś dziwną numerację. Chyba jednak spróbuję po Waszych pochwałach😁

      Usuń
    5. Firanki robię z poliestrowej 4 :) Poczytaj bloga Joli ona tu fajnie wszystko wyjaśnia.

      Usuń
    6. Basiu im większy nr tym grubsza nitka...
      50x najcieńsza, a 50x 12 najgrubsza. Wszystko zależy od tego co lubisz i jaki chcesz osiągnąć efekt...

      ZACYTUJE Z STRONY SKLEPU...

      "Numeracja przy Kordonku Nowosolskim oznacza jego grubość. Im większa jest liczba, tym kordonek jest grubszy. W naszej ofercie możecie znaleźć produkty o następującej grubości oraz nawojach:

      Kordonek 2 - jest to najcieńszy kordonek w naszej ofercie. Tex wynosi 120, nawój to 650 metrów a zalecane szydełko 0,75 mm;

      Kordonek 3 - jest niewiele grubszy od Kordonka Nowosolskiego 2. Tex wynosi 150, nawój to1200 metrów, zalecane szydełko 1,00 mm a jego odpowiednikiem jest popularna Adriana Kaja;

      Kordonek 4 - jest dwa razy grubszy niż Kordonek Nowosolski 2 i jest najczęściej wybierany pośród naszych klientów. Tex wynosi 200, nawój to 100 metrów, zalecane szydełko 1,25 mm a jego odpowiednikiem jest Maxi Madame Tricote;

      Kordonek 6 - jest dwa razy grubszy niż Kordonek Nowosolski 3. Tex wynosi 300, nawój to 600 metrów a zalecane szydełko 1,50 mm;

      Kordonek 12 - jest to najgrubszy kordonek w naszej ofercie. Tex wynosi 600, nawój to 350m a zalecane szydełko 2,00 mm"

      Usuń
  3. Jolu - mam pytanie - z jakiego najlepiej dziergać obrus i firankę?
    Kupiłabym taki kordonek, szczególnie, że obrusy podobają mi się z grubszego, natomiast firanki tak pośrednio. Kiedyś zrobiłam obrus z podwójnej nici Maxi, to był okey; firankę zaś z bardzo cieniutkiej, ale to nie dla mnie była, natomiast sobie zrobiłabym ciut grubszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu Nowosolski kupiłam tylko 6 x 50 i innego nie miałam, więc nie mam porównania. Ale taki mi odpowiada. A cały mój dorobek "dziewiarski" to rzeczy dziergane z różnych nici i różnych grubości. Wszystkie mają swój urok. To raczej rzecz gustu każdej z nas. Przecież pełne uroku są cieniutkie jak mgiełka firaneczki ale zachwycają mnie również grube i ciężkie firany ze sznurka typu makrama... Więc trzeba mieć na zmianę i grube i cieniutkie hahha. Pozdrawiam Jola

      Usuń
  4. Witam jeszcze nigdy nie robiłam nic z kordonka nowosolskiego. Jednak po obejrzeniu prac, po przeczytaniu wszystkich wpisów, chyba spróbuję:)
    Bardzo dziękuję za ten blog i bezcenne informacje ( a kordonek sprawdzony jak widać przez kilka lat) Gratuluję wszystkich pięknych robótek i życzę wiele radości z kolejnych. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jak zawsze i w każdym temacie jest wiele zwolenników i przeciwników. Dla mnie to dobry wybór. Zwłaszcz kiedy po ostatnim praniu serwetek zrobionych z drogiego lnu- zwyczajnie zaczęły mi się rozłazić. Pozdrawiam Jola

      Usuń