piątek, 29 grudnia 2017

Magiczny, świąteczny czas...

Święta Bożego Narodzenia to niewątpliwie najpiękniejsze święta w roku. Są jednymi z najbardziej uroczystych w kalendarzu liturgicznym. I chociaż wśród wszystkich przygotowań do Świąt Narodzenia Pańskiego najważniejsza jest troska o sprawy duchowe to magia tych świąt polega również na niepowtarzalnej atmosferze jaka towarzyszy nam w tych dniach.
Boże Narodzenie to czas pełen ciepła, wzajemnego zrozumienia i rodzinnej atmosfery. Dopełnieniem bożonarodzeniowego klimatu jest wystrój naszego domu....
Na drzewko bożonarodzeniowe w tym roku wybraliśmy jodłę... chociaż nie pachnie tak jak świerk jest cudna, wielka i ma piękne zielone, mięsiste gałązki.
Jodła doskonale nadaje się do tworzenia stroików i innych dekoracji. Wystarczy cieniutki drucik, szyszki, lampki ledowe, małe świecidełka i troszeczkę wyobraźni... Tak zrobiłam kilka choinek plątanych od dołu, "czapeczki" na lampiony, stroik podwieszony na lampie nad stołem...
Są też inne dekoracje. Porozstawiałam je po całym domu... w kuchni, w salonie, na kominku, w holu, na schodach...
Pozdrawiam Jola

5 komentarzy:

  1. Jolu, przecudowny ten świąteczny klimat! Bardzo mi się podoba ta stonowana kolorystyka, nieabsorbujaca, spokojna, a co za tym idzie sprzyjającą wyciszenie i refleksji. Przepięknie! Owszem, wymaga to przemyślenia i konsekwencji żeby nie wrzucać na choinkę wszystkiego "co fabryka dała" ale za to efekt powalający!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie udekorowałaś swój dom na świąteczny czas! Zachwycające dekoracje, poczułam się jak w bajce, goszcząc wirtualnie w Twoim domu!
    Aż nie chce się odchodzić z tego miejsca:))
    Serdecznie pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne dekoracje. Wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu przepięknie ozdobiłaś dom - bardzo mi sie podobają te wszystkie dekoracje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń