piątek, 28 lutego 2014

Firanka na szydełku...

Szydełkowa firanka i jej losy... ponieważ jej przeznaczeniem jest okno w pomieszczeniu gospodarczym koronkowa i delikatna firanka nie pasowałaby tam... więc wybór padł na sznurek- mało elegancki materiał do takiego celu ale i pomieszczenie równie mało eleganckie, a okno ładne, więc trzeba było coś wymyślić... wykorzystałam tu tani bawełniany sznurek wędliniarski... hahaha... mocny, solidny i w moim ulubionym kolorze ecru... Firana wyszła ciężka i masywna, zużyłam prawie motek kilogramowy sznurka tj. ok 800 metrów. Wymiary firany to 55/120 cm. Jednak ja lubię lekko przymarszczone firany... A że gęsty, ażurowy wzór ściągnął ją troszeczkę i wydaje się być wąska... zrodził się kolejny pomysł na przerobienie jej na zazdrostkę i wydzierganie szerszej firany na karnisz. A ponieważ okno czeka jeszcze na wykończenie fotki zrobiłam w ogrodzie... Zapraszam... TUTAJ WZÓR NA FIRANĘ
Zapraszam... TUTAJ INNE MOJE FIRANY

10 komentarzy:

  1. Rewelacyjna firanka :-) Świetny pomysł na ozdobienie okna w pomieszczeniu gospodarczym. Na pewno będzie nie do zdarcia.
    Wzór śliczny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym sznurkiem! firaneczka wyszła super! pozdrawiam, ania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sznurkowa firanka:) uwielbiam takie wyczuwalne w swej fakturze dzieła:) Zapewne będzie super w oknie wyglądała, oczekuję fotorelacji z gotowego miejsca:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladnie to wyszlo
    nawet nie widac ze to taki sznurek

    OdpowiedzUsuń
  5. Firanka jak zwykle zjawiskowa, zresztą jak wszystko co robisz:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysł na firankę ze sznurka rewelacyjny firanka również pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny, firanka już przerobiona na zazdrostkę , a do kompletu wydziergałam firankę...jeszcze tylko okno czeka na wykończenie....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie czegoś takiego szukałam: szydełkuję, ale nie kordonkiem, bo oczy nie te, a chciałam na okno na działce cos zawiesić! Serdecznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam , bo mimo, że nie standartowe rozwiązanie to doskonale zdaje egzamin i ładnie wygląda. Pozdrawiam

      Usuń