sobota, 10 stycznia 2015

Choinka i świąteczne dekoracje...

...kilkanaście metrów juty...kilka rattanowych wianków, łańcuch metalowy, sznurek bawełniany, naturalne orzechy, szyszki i laski wanilii, sztuczne jabłuszka i sztuczny głóg, świece, kule i gwiazdki styropianowe, farba, szron i brokat w sprayu...troszeczkę masy budowlanej...gałązki derenia, donice ręcznie robione, kilka latarni przemalowanych w moich ulubionych kolorkach, kilka szydełkowych aniołków i kilkadziesiąt różyczek z bibuły brązowej i ecru (wykonanych przez Basię w zamian za szydełkowe mitenki)oraz kilkadziesiąt starych przemalowanych bombek...kilkanaście metrów światełek... tak powstała moja choinka i świąteczne dekoracje...

16 komentarzy:

  1. Pięknie. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Zdrowia przede wszystkim. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również życzę pomyślności i wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam... i fajnie , że się podoba...Pozdrawiam...

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem , prześliczna dekoracja , , najładniejsza jaka do tej pory widziałam na blogach ( a kilka ich widziałam ) Gratuluję pomysłu , , talentu Pozdraiwm serdecznie i życzę wielu twórczych pomysłów w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a to bardzo miły komentarz...dziękuję bardzo za tak wysoką ocenę. Pozdrawiam i również życzę wielu plecionkowych pomysłów...

      Usuń
  4. Piękne miałaś święta. Włożyłaś dużo pracy w wystrój domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ u Ciebie pięknie ... Napatrzeć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ozdobiłaś swój dom... zachwycający :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dekoracje. Tyle natury w Twoim domu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne dekoracje. Klimatyczne :-) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kobietki...Faktycznie sporo czasu i wysiłku włożyłam w tegoroczne świąteczne dekoracje. Ale postarałam się by większość dekoracji mogła pozostać w salonie cały rok... Przede wszystkim postawiłam na rękodzieło...a ręcznie robione donice i osłonki ,latarnie, plecione rattanowe wianki, sporo juty i trochę ręcznie dzierganych dodatków mają moc... będę zmieniała tylko ozdoby dostosowując cały wystrój do pory roku i świąt...a co z tego wyjdzie...Pozdrawiam Was Wszystkie serdecznie...

      Usuń
  9. Ślicznie Ci to wszystko wyszło. Bardzo mi się podoba, tym bardziej że nie są to (jak u większości) białe dekoracje. Gdzie nie zaglądnę to wszystko w bieli. Ja też przez ostatnie trzy lata miałam białą choinkę (Mam na myśli dekoracje). W tym roku zrobiłam tradycyjnie kolorową jak za czasów dzieciństwa.
    Twoja jest piękna, podobnie jak całość.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...Twój komentarz bardzo mnie ucieszył... długo zastanawiałam się nad wyborem stylu i kolorów w swoim domu... i stworzyłam chyba własną aranżację ...Chciałam, by powstały sielskie i wiejskie klimaty...łączę prostotę z naturą i do tego chyba wiele panujących stylów...ale konsekwentnie trzymając się tylko kolorystyki w odcieniach ecru, beżowych, brązowych i delikatnej zieleni. Fajne, że to dostrzegłaś, bo chciałam ,żeby było troszeczkę inaczej...Pozdrawiam Jola

      Usuń