piątek, 5 grudnia 2014

Firana i zazdrostki z elementów na szydełku...

Kolejna szydełkowa firanka i jak zawsze do kompletu dwie zazdrostki... tym razem na okno w holu... Wydziergane na szydełku z cieniutkiego kordonka w kolorze ecru. Firana o wymiarach ok. 230cm / 50cm połączona z 45 dużych i 28 małych elementów. Dwie zazdrostki o wymiarach ok. 100cm / 20cm każda wykonana z 7 dużych i 6 małych motywów. Wszystkie firany zawiesiłam na metalowych karniszach w kolorze starego złota, przewlekając każdą rozetkę w dwóch miejscach tworząc regularne fałdki. Dziergając firany korzystałam Z TAKIEGO WZORU kiedyś wydrukowanego z gazety...

16 komentarzy:

  1. Przepiękna zazdroska,taka delikatna:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta firana jest cudowna:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Faktycznie firana z elementów to dzieło...prezentuje się pięknie i zachwyca delikatnością. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Śliczne :) zaczęłam kiedyś tym wzorem ..chciałam zrobić na duże okno ale coś słabo mi idzie ..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..haha to podobnie jak ja...elementy zaczęłam już chyba ze 2 lata temu ...miała to być firana do salonu... ale poległam...w salonie mam sporo okien i drzwi tarasowe więc elementy mnie przerosły. Ostatecznie kordonek został wyrobiony na coś innego, a firaneczka i zazdrostki trafiły na okno w holu. Ale kiedyś jeszcze podejmę to wyzwanie. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Przecudna robota:))) Arcydzieło. Podziwiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. O rety!!!!!!!!!!!!!!! Piękne to mało powiedziane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda rewelacyjnie pracowita dziewczyno !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudo... jest tak piękna, że aż dech zapiera.
    Pięknie wygląda w Twoim oknie.
    Po prostu doskonała!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kobietki...to miłe kiedy w szafie robótka zalegała kilkanaście miesięcy...jakimś cudem została skończona, a teraz cieszy nas wszystkich.Pozdrawiam

      Usuń
  9. Wpadłam przypadkiem i już tutaj zostanę.Ja też jestem z dolnośląskiego.
    Prace cudne. Zaczęłam latem robić firaneczkę tym wzorem, ale jakoś mozolnie mi idzie. Odstawiłam na później. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...zatem witam Sąsiadkę...elementy raczej zawsze idą mozolnie...ale zapewniam efekt jest wart tego dziergania. Pozdrawiam...

      Usuń