wtorek, 18 kwietnia 2017

Dekoracje wielkanocne...

Chociaż mam zapisanych tysiące inspiracji i głowę przepełnioną wieloma pomysłami na dekoracje wielkanocne do domu i ogrodu to niestety nigdy nie znajduję tyle czasu, by coś fajnego przygotować...
Mam nadzieję, że kiedyś to się zmieni...
A dzisiaj to co na szybko zrobiłam w tym roku... wyszło skromne w porównaniu do dekoracji i ozdób BOŻONARODZENIOWYCH ale co tam... lepszy rydz jak nic...
Dekoracje w moich ulubionych delikatnych kolorach ziemi... beże, jasne zielenie i jasne żółcie...bazą są gałązki brzozowe udekorowane szydełkowymi jajeczkami, skorupkami z jajek w masie budowlanej, a do tego piórka, ptaszki, styropianowe jajeczka, drewniane motylki...
Zapraszam... tak udekorowałam KOSZYCZEK WIELKANOCNY
Pozdrawiam Jola

6 komentarzy:

  1. Pięknie jak zwykle. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz fantastyczne pomysły:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję... Głowa pełna pomysłów tylko czasu trochę brakuje na ich realizację...

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo pomysłowe dekoracje!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...proste, skromne ale moje własne... Pozdrawiam I dziękuję za wpis

      Usuń